چهاردهمین نمایشگاه آشپزخانه ، حمام ، سونا و استخر(گزارش)


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : چهار شنبه 9 تير 1395
بازدید : 36
نویسنده : eskan

چهاردهمین نمایشگاه آشپزخانه ، حمام ، سونا و استخر

٢٨ الی ٣١ تیر ماه ١٣٩۵ / محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران 

نمایشگاه بین المللی صنایع و تجهیزات آشپزخانه، حمام، سونا واستخر امسال درحالی به چهاردهمین دوره خود رسیده است که از نخستین دوره تاکنون شاهد رشد کیفی و کمی بسیار چشمگیر آن بوده ایم.بالارفتن سطح تقاضا و انتظار مصرف کنندگان چه از نظر کیفیت و چه از لحاظ کمیت مصرف، زمینه ساز افزایش روند تولید و ارتقاء کیفی تولیدات داخلی و همچنین اهمیت ورود کالاهای مناسب و با کیفیت بالای خارجی به کشور بوده است.

در حقیقت باید گفت تمامی آنچه که در جلوه و زیبایی ظاهر داخلی هر ساختمان کاربرد دارد در این نمایشگاه عرضه می گردد. این موضوع همان چیزی است که نمایشگاه صنایع و تجهیزات آشپزخانه،حمام ، سونا و استخر را از سایر نمایشگاه های بخش ساختمان متمایز می سازد.

اهمیت ویژه ای که هم اینک مصرف کنندگان و نیز سازندگان واحدهای مسکونی به زیبایی و لوکس بودن ساختمان ها می دهند بیش از هر بخش دیگر ساختمان به همین چهار قسمت آشپزخانه، حمام، سونا و استخر معطوف می شود، چرا که آنچه که سایر بخشهای یک ساختمان را از نظر ظاهری بر سایرین برتری می بخشد دکوراسیون و طراحی داخلی آن است ولی در چهار قسمت موضوع این نمایشگاه علاوه بر طراحی داخلی هر روز شاهد تنوع تولید، نوآوری و بکارگیری تکنولوژی و ابداعات جدید هستیم. از سوی دیگر مشارکت واحدهای تولیدکننده آشپزخانه های صنعتی و صحرایی نیز در این نمایشگاه هر سال فعالتر و گسترده تر از دوره قبلی بوده و سرانجام پس از سالها فقدان یک نمایشگاه تخصصی برای اینگونه واحدها، شاهد گردهمایی منسجم تولیدکنندگان و واردکنندگان این تجهیزات در این نمایشگاه می باشیم.

نمایشگاه صنایع و تجهیزات آشپزخانه، حمام، سونا و استخر از جمله معدود نمایشگاه هایی است که بازدیدکنندگان عام و همچنین متخصصین و فعالان بخش ساختمان، مصرف کنندگان نهایی محصولات و خدمات ارائه شده در آن محسوب می شوند و ارتباط رو در رو و مستقیم این مخاطبین با شرکت کنندگان این نمایشگاه همواره به نتایج پرثمر و رضایت بخش منتهی شده است.

تهران، خیابان نیاوران، بیـن میدان یاسر و خیابان مژده، شماره ۳۲۹، طبقه دوم غربی،واحد١٢
٨٣٣۶۵- ١٩٧٩٩
تلفن: ٢٢٣٩٧۵۴٠ نمابر: ٢٢٣٩۶٩٨۴





:: موضوعات مرتبط: نمایشگاه , ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان آگهی نامه ساختمان اسکان و آدرس eskanmag.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com